اخبار اقتصادی فوری

اخبار فوری و لحظه ای اقتصادی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار اقتصادی فوری

اخبار فوری و لحظه ای اقتصادی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

معاون اجرایی شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران با اشاره به اینکه عمده تجهیزات بازی در پارک‌های بازی و مهدکودک‌ها استاندارد نیستند، اظهار کرد: اخذ گواهینامه استاندارد برای تجهیزات در شهرهای بازی باید مدنظر قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، سعید تاجیک با اشاره به اینکه ۱۱ سال از موضوع استانداردسازی وسایل و تجهیزات موجود در شهربازی‌ها آغاز شده خاطرنشان کرد: ما به عنوان حوزه اجرایی سازمان ملی استاندارد تدوین استانداردها را در این بخش و در چهار حوزه تجهیزات شهر بازی، تجهیزات پارک‌های بازی، تجهیزات آب و تجهیزات بادی مدنظر قرار داده‌ایم و تایید صلاحیت داریم تا بازدهی تجهیزات شهربازی‌ها را در سراسر کشور داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ۳۰۰۰ شهربازی در اسکله‌های مختلف در کشور وجود دارد، اظهار کرد: این شهربازی‌ها در دسته‌های مختلف هستند و هر کدام چالش‌ها و استانداردهای مربوط به خود را دارند اما در مجموع ایمنی سرنشین در فضاهای مذکور یکی از جدی‌ترین مباحثی است که باید به آن توجه شود؛ به طور مثال شهربازی‌هایی که در محیط مسقف قرار دارند، باید سازه ساختمان‌شان مورد بررسی قرار گرفته و ایمنی‌های لازم در ارتباط با اشتعال را داشته باشند. همچنین پارک‌های آبی باید به تایید نجات غریق برسند و کیفیت آب نیز باید مورد تایید وزارت بهداشت و سازمان ملی استاندارد باشد.

ادامه خبر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۱
اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی