اخبار اقتصادی فوری

اخبار فوری و لحظه ای اقتصادی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار اقتصادی فوری

اخبار فوری و لحظه ای اقتصادی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی



در حالیکه جانمایی کسبه آسیب‌دیده ساختمان پلاسکو در مجتمع نور آغاز شده است، کسبه نسبت به جانمایی واحدهایشان اعتراض دارند و برخی حتی اعلام کردند که حاضر نیستند در این واحدها مستقر شوند که البته به نظر می‌رسد زمانی برای اعتراض آن‌ها نیز مشخص شده است.

به گزارش ایسنا، بیست و چند روز از آتش‌سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو می‌گذرد و در این روزها مسئولان اتحادیه و به همراه نمایندگان اتاق اصناف و بانک پارسیان به عنوان مالک مجتمع نور مشغول جانمایی پلاسکونشینان در این مجتمع تجاری هستند اما به نظر می‌رسد برخی از کسبه آسیب دیده ساختمان پلاسکو نسبت به واحدهای معرفی شده به آن‌ها رضایت ندارند و حتی برخی از آن‌ها اعلام کردند که حاضر نیستند در این واحدها مستقر شوند.

گرچه به گفته مجتبی درودیان - رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن فروشان - قرار بود طی یک یا دو روز جانمایی به پایان برسد اما به نظر می‌رسد هنوز حدود نیمی از پلاسکونشینان واحدهای خود را شناخته‌اند.

ادامه خبر و تصاویر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۲
اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی