اخبار اقتصادی فوری

اخبار فوری و لحظه ای اقتصادی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار اقتصادی فوری

اخبار فوری و لحظه ای اقتصادی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

سه شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۵۹ ق.ظ

دارندگان سهام عدالت سود می‌گیرند



با تصویب شورای عالی اجرای اصل ۴۴ سازمان خصوصی‌سازی مکلف شد تا زمان آزادسازی سهام عدالت، سود این سهام را از شرکتهای سرمایه‌پذیر وصول و متناسب با میزان سهام قابل تخصیص به هر فرد نسبت به پرداخت سود به مشمولین اقدام کند.

اسحاق جهانگیری در این جلسه با بیان اینکه سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی ارتباط زیادی با سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی دارد گفت: سیاستهای کلی اصل 44 جزو مهمترین سیاستهای کمک کننده به اقتصاد مقاومتی است و وزارت امور اقتصادی و دارایی باید به عنوان متولی اصلی، برای اجرای این سیاستها بیش از پیش تلاش کند.

معاون اول رییس جمهور با ابراز تاسف از اینکه سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی آن طور که باید در کشور اجرا نشده است تصریح کرد: زمانی که این سیاستها از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد، انتظار می‌رفت که تحولی جدی در اقتصاد کشور ایجاد شود اما متاسفانه تا کنون نحوة اجرای این سیاستها رضایت بخش نبوده است.

وی همچنین بر ضرورت آسیب شناسی دقیق برای شناسایی نواقص و ایرادات پیش روی اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی تاکید کرد و اظهار داشت: وزارت امور اقتصادی و دارایی باید به عنوان دبیر شواری عالی اجرای این سیاستها، جلساتی را با صاحب نظران و کارشناسان برگزار و این موضوع را آسیب شناسی کنند.

ادامه خبر
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۳
اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی