اخبار اقتصادی فوری

اخبار فوری و لحظه ای اقتصادی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار اقتصادی فوری

اخبار فوری و لحظه ای اقتصادی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

پنجشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۰۴ ب.ظ

سپرده‌گذاران میزان ۵۰۰ میلیونی می‌شوند



ایسنا/

به فاصله ای اندک شروع تعیین تکلیف سپرده‌گذاران تا سقف ۲۰۰ میلیونی تعاونی منحله میزان، در سال جدید این سقف تا ۵۰۰ میلیون تومان افزایش خواهد داشت.

 به گزارش ایسنا، در فرایند تدریجی و مرحله‌ای رسیدگی به سپرده‌گذاران تعاونی میزان که بعد از انحلال به بانک صادرات واگذار شده بود از ۱۹ اسفند ماه وارد فاز تازه ای شده و از حدود ۷۰ میلیون در آذرماه امسال به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

بر این اساس سپرده گذاران دارای وجوه تا سقف ۲۰۰ میلیون می توانستند از ۱۶ تا ۲۵ اسفندماه بر اساس آخرین رقم کد ملی به شعب بانک صادرات مراجعه کرده و در فرایند بررسی حساب قرار گیرند.

این در حالی است که شرایط پرداخت سپرده‌های تا ۲۰۰ میلیون به این ترتیب  بود که تمامی مبالغ این افراد به‌طور یکجا در حساب سپرده سالانه‌ای که در بانک صادرات برای آنها گشایش می‌یابد قرار خواهد گرفت و از همان زمان هم توان دریافت ۳۰ درصد از آن را به‌طور نقد خواهند داشت، اما مابقی نیز طبق ضوابط و مقررات بانکی موجود در پایان مدت  از سوی سپرده‌گذار قابل دریافت خواهد بود.


ادامه خبر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۶
اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی