اخبار اقتصادی فوری

اخبار فوری و لحظه ای اقتصادی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار اقتصادی فوری

اخبار فوری و لحظه ای اقتصادی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

جمعه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۳۷ ب.ظ

حواشی کاسپین به برکناری مدیریتی کشید

ایسنا/

برگزاری مجمع موسسه کاسپین با کنار گذاشتن مدیرعامل و معرفی اعضای جدید همراه شد. بانک مرکزی پیش‌تر از قصور و کوتاهی هیات مدیره کاسپین در ساماندهی تعاونی‌های زیرمجموعه آن خبر داده بود.

به گزارش ایسنا، در جریان نابسامانی های اخیر در موسسه کاسپین مجمع عمومی عادی این موسسه به طور فوق العاده برگزار شد که به تصمیماتی برای تغییر اعضای هیات مدیره انجامید.

بر این اساس، ذکریا متحمل از مدیریت عامل کاسپین کنار رفت و افتخاری جایگزین وی شد. در عین حال که ترکیب اعضای هیات مدیره نیز با تغییراتی همراه بود.

این در حالی است که کاسپین که از اواخر سال ١٣٩٤ مجوز فعالیت رسمی را از بانک مرکزی دریافت کرده بود اما در جریان حواشی که درگیر آن شد نتوانست پاسخگوی سپرده گذاران خود باشد.

در این بین بانک مرکزی یکی از عوامل به انحراف کشیده شدن کاسپین را کوتاهی هیات مدیره آن در انجام وظایف محوله در ساماندهی هشت تعاونی که در زمان دریافت مجوز مسئولیت آنها را پذیرفته بود، عنوان کرد.


ادامه خبر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۸
اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی