اخبار اقتصادی فوری

اخبار فوری و لحظه ای اقتصادی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار اقتصادی فوری

اخبار فوری و لحظه ای اقتصادی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

سه شنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۱۴ ب.ظ

افزایش قیمت گوشت و مرغ متوقف شد +جدول



اقتصاد آنلاین/

قیمت گوشت قرمز با پشت سر گذاشتن نوسانات و روند افزایشی چند ماه اخیر به تعادل رسیده و قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله به ۳۸ هزار تومان کاهش یافته است و گوشت مرغ نیز چنین وضعی را دارد و تب و تاب افزایش قیمت ماه‌های اخیر باز ایستاده است.

بازار گوشت قرمز که در ماه‌های اخیر با نوسانات زیادی همراه شد و قیمت اقلام مختلف آن روند افزایشی پیدا کرده بود، اکنون به تعادل رسیده است.
گوشت قرمز که همواره جزو اقلام اساسی و پر مصرف مردم محسوب می‌شود، حدود سه ماه اخیر با روند صعودی قیمت روبرو شده بود؛ به طوری که گوشت گوساله به کیلویی بیش از ۴۵ هزار تومان هم رسید که این قیمت رکوردی برای قیمت گوشت قرمز در سال گذشته بود.
اما به منظور به تعادل رساندن بازار گوشت قرمز، واردات گوشت منجمد و گرم از کشورهای آسیا میانه بیشتر شد و به گفته مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام، ذخایر استراتژیک گوشت قرمز کافی است و واردات این محصول به صورت منجمد و تازه از کشورهای آسیای میانه ادامه دارد تا بتوان از این طریق نوسانات بازار را کنترل و نیاز ایام پرمصرف پیش‌رو تامین کرد.


ادامه خبر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۹
اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی