اخبار اقتصادی فوری

اخبار فوری و لحظه ای اقتصادی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار اقتصادی فوری

اخبار فوری و لحظه ای اقتصادی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

نوراله زاده، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در مراسم واگذاری ۵۰۰۰ خودرو وانت نیسان به مددجویان مناطق محروم و روستایی کمیته امداد گفت: این خودروها با هدف اشتغالزایی و تقویت اقتصاد در مناطق محروم و روستایی تا شهریورماه تحویل می‌شود.

به گزارش خبر فوری به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، در این مراسم که با حضور دکتر ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فتاح رییس کمیته امداد و حمیدی، مدیرعامل گروه زامیاد برگزار شد، نوراله زاده سرعت عمل دستگاه های ذیربط از زمان انعقاد تا اجرایی شدن این تفاهم نامه را حرکت جهادی عنوان کرد و از همراهی دکتر ربیعی، در این طرح قدردانی کرد.
وی اظهار داشت: این خودروها با 7درصد تخفیف و پرداخت 90درصد بهای خودرو در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه از محل منابع صندوق کارآفرینی امید و کمیته امداد به مددجویان واگذار می‌شود.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ادامه داد: تمامی این خودروها به مددجویان روستایی و مناطق محروم با تسهیلات قرض‌الحسنه و کارمزد 4درصد و اقساط ۶۰ ماهه و دوره تنفس چهار ماه ارائه خواهد شد.


ادامه خبر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۰
اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی