اخبار اقتصادی فوری

اخبار فوری و لحظه ای اقتصادی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار اقتصادی فوری

اخبار فوری و لحظه ای اقتصادی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

توکلی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور امضاء تفاهنامه همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی با حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی خاموشی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبر فوری به نقل از اداره روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، توکلی بیان داشت: این بانک حدود یک دهه از فعالیت خود را سپری کرده و وارد دهه دوم اقدامات موثر خود در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرض الحسنه شده است.
وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی مبشر شعائر دینی در جامعه می باشد و بانک قرض الحسنه مهر ایران هم مسئولیت گسترش سنت الهی قرض الحسنه و بانکداری اسلامی را برعهده گرفته و از این منظر اشتراکات زیادی میان دو مجموعه وجود دارد.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران خاطر نشان ساخت: این بانک با بیش از ۵۳۰ شعبه در سراسر کشور در حال ارائه خدمات بانکی به نیازمندان واقعی جامعه است و سهامداران آن را ده بانک بزرگ تشکیل داده اند منابع جذب شده در این بانک، قرض الحسنه است و خدمات و تسهیلات اعطایی در آن نیز براساس مصوبات شورای پول و اعتبار برمبنای همین اصول استوار می باشند.
توکلی تصریح کرد: تا کنون بیش از ۹۰ درصد منابع جذب شده به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به آحاد جامعه اختصاص پیدا کرده و کفایت سرمایه، ساختار مالی متناسب و همچنین نسبت مطالبات به تسهیلات ما که نزدیک به یک درصد می باشد، این بانک را از سایر بانک های شبکه بانکی کشور متمایز ساخته است.


ادامه خبر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۲
اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی