پشت پرده تخفیف های ۷۰ درصدی پوشاک خارجی در بازار ایران چیست؟
بخش زیادی از پوشاک قاچاق در حقیقت کالاهای از رده خارج شده نشان های تجاری مشهوری است که برای فریب مصرف کننده با تخفیف های ۵۰ و ۷۰ درصدی در فروشگاه های سراسر کشور فروخته می شود و به جان تولید داخل آتش می افکند.
به گزارش سایت مشهد فوری، این روزها در بسیاری از مراکز خرید تابلوهای تخفیف ویژه می بینیم. حتی فروشگاه های بزرگ پوشاک بنرهای مختلف تخفیف 40، 50 و حتی 70 درصدی را پشت ویترین های خود نصب کرده اند که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند.
تخفیف یک راهکار اقتصادی و متداول در تمام خرده فروشی های دنیا است و ایرادی بر آن وارد نیست. اما موج تخفیف نشان های تجاری خارجی در بازار ایران در شرایطی است که به گفته بسیاری از کارشناسان و صنعتگران، کشورمان در تولید پوشاک توان قابل توجهی دارد.
تولیدکنندگان پوشاک کشور بارها در محافل مختلف برای دفاع از تولید ملی و
مقابله با هجومی که توان تولید ایرانی را نشانه گرفته است، از موج واردات
بی ضابطه انتقاد کرده اند و آن را عامل زمینگیر شدن و از بین رفتن توان
بسیاری از واحدهای صنعتی پوشاک می دانند.