چهارشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۴:۵۹ ب.ظ
مشتری، محور خدمات بانک ملی ایران است
به گزارش خبر فوری و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده امروز چهارشنبه در جریان بازدید از اداره امور شعب شرق تهران و شعبه میدان امام حسین (ع) با تاکید بر اینکه نظام جدید بانکداری در دنیا، مشتری محور طراحی شده است، افزود: دیگر دوره این که بانکدار در شعبه بنشیند و مشتری به آن مراجعه کند، تمام شده است.
وی اظهار کرد: بانک ملی ایران نیز در استراتژی خود مشتری مداری را سرلوحه قرار داده و به دنبال معرفی محصولات و خدمات نوین خود به مشتریان است.
۹۶/۰۸/۰۳