پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۳۵ ب.ظ
روابط عمومی پویا موتور محرک سازمان
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد ابزارهای الکترونیکی و اقدامات در حوزه بانکداری دیجیتال بدون تلاش های روابط عمومی در معرفی این خدمات، موفقیتی کسب نخواهد کرد.
به گزارش خبر فوری و به نقلل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی در دومین روز همایش مسئولان دوایر و کارشناسان روابط عمومی این بانک با اشاره به این که مفهوم و ابزارهای روابط عمومی طی نیم قرن اخیر با سرعت تغییر کرده است، گفت: بدون شک روابط عمومی چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای سازمان است.
۹۶/۰۸/۱۱