اخبار اقتصادی فوری

اخبار فوری و لحظه ای اقتصادی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار اقتصادی فوری

اخبار فوری و لحظه ای اقتصادی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی



ایسنا/

رئیس سازمان تعاون روستایی از ذخیره‌سازی ۸۰ هزار تنی سیب و پرتقال برای تنظیم بازار شب عید خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار توزیع میوه شب عید از ۲۰ اسفندماه تا پایان فروردین‌ماه ادامه دارد که هر کیلوگرم سیب و پرتقال داخلی ۱۵ درصد زیر قیمت بازار و پرتقال خارجی کیلویی ۳۹۰۰ تومان به دست مصرف‌کنندگان در کشور می‌رسد.

حسین صفایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هیچ مشکلی برای تامین بازار میوه شب عید نداریم چرا که تولید و ذخیره‌سازی سیب و پرتقال به اندازه کافی انجام شده است. به گونه‌ای که هم‌اکنون ۸۰ هزار تن سیب و پرتقال داخلی و خارجی برای تنظیم بازار شب عید ذخیره‌سازی شده و در صورت نیاز میزان ذخیره‌سازی افزایش خواهد یافت.

وی افزود: در پی سرمای شدیدی که امسال بخشی از پرتقال را از بین برده و آسیب زده بود، تصمیم گرفتیم تا پرتقال مورد نیاز بازار را از کشورهای مصر و ترکیه وارد کنیم که در این راستا این محصولات نیز به ذخایر مورد نیاز شب عید اضافه شد و کیلویی ۳۹۰۰ تومان در استان‌های مختلف به دست مصرف‌کنندگان خواهد رسید.


ادامه خبر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۵
اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی