اخبار اقتصادی فوری

اخبار فوری و لحظه ای اقتصادی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار اقتصادی فوری

اخبار فوری و لحظه ای اقتصادی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

۱ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

يكشنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۰، ۰۴:۵۷ ب.ظ

خرید کاردانو

برای خرید کاردانو به روش غیر مستقیم می‌توانید وارد یک صرافی داخلی شوید و رمزارزهای با ثبات رایج مانند تتر یا دای (DAI) خریداری کنید و سپس با انتقال آن به کیف پول یا صرافی خارجی، استیبل کوین خود را به ADA تبدیل کنید. سوالی که پیش می‌آید این است که چه لزومی برای خرید غیر مستقیم وجود دارد؟ در ادامه عواملی را بررسی می‌کنیم که در صورت رخ دادن آنها، ترجیح کاربران ایرانی، خرید کاردانو به روش غیر مستقیم است.

هزینه خرید کاردانو

یکی از اصلی ترین دغدغه های کاربران، کارمزد صرافی است. معمولا کارمزد صرافی های داخلی بیشتر از نمونه های معتبر خارجی است که به همین دلیل ممکن است هزینه تمام شده خرید کاردانو در صرافی داخلی بیشتر از هزینه خرید از نمونه خارجی باشد؛ بنابراین، برخی از هموطنان، خرید غیر مستقیم را انتخاب می‌کنند.

عدم پشتیبانی صرافی داخلی از رمزارز ADA

یکی دیگر از مشکلات کاربران ایرانی این است که صرافی منتخب آنها از برخی از رمزارزها پشتیبانی نمی‌کند. در این شرایط دو راهکار وجود دارد؛‌ راهکار اول انتخاب صرافی داخلی دیگر است و راه حل دوم، خرید غیر مستقیم از صرافی خارجی. توصیه می‌کنیم که قبل از انتخاب صرافی مورد نظر،‌ از پوشش دهی و تعدد بالا رمزارزها در آن صرافی اطمینان حاصل کنید.

نقدشوندگی پایین

در برخی از صرافی های داخلی، میزان نقدشوندگی پایین است که این موضوع می‌تواند باعث ضرر کاربران شود. بدیهی است که هرچقدر که نقدشوندگی بیشتر باشد، ثبات قیمت و سرعت انجام معاملات بیشتر خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آذر ۰۰ ، ۱۶:۵۷
اخبار فوری فوری