اخبار اقتصادی فوری

اخبار فوری و لحظه ای اقتصادی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار اقتصادی فوری

اخبار فوری و لحظه ای اقتصادی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

۹۶ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

يكشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۷ ق.ظ

نحوه تشخیص اصالت کالاهای وارداتی مشحص شد

گمرک ایران پس از ارائه خدمات اینترنتی، نحوه مراجعه شهروندان به سامانه‌های مختلف گمرک را برای تشخیص اصالت قیمت، برند کشور سازنده و غیره اعلام کرد.

به گزارش سایت مشهد فوری، خدمات صادرات، واردات و ترانزیت در گمرک ایران الکترونیکی شده و خدمت‌گیرندگان می‌توانند فقط با یکبار مراجعه حضوری به نزدیک‌ترین گمرک محل و دریافت کد کاربری تشریفات گمرکی کالاهای صادراتی، وارداتی و ترانزیتی را از طریق سایت گمرک ایران به آدرس www.irica.ir و لینک پنجره واحد تجارت فرامرزی اینترنتی انجام دهند.

همچنین بخش‌های مهم دیگری از خدمات گمرک به صورت اینترنتی در دسترس تمامی شهروندان قرار گرفته است و تمامی شهروندان می‌توانند با مراجعه به برخی لینک‌های اینترنتی از این خدمات گمرک به راحتی استفاده کنند که برخی از این خدمات بدین شرح است:

می‌توانید از قیمت واقعی و مارک و کشور سازنده کلیه کالاهای وارداتی با خبر شوید و کالای مشابه اصلی (یا تقلبی) و گران نخرید.


ادامه


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۶ ، ۱۱:۰۷
اخبار فوری فوری
يكشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۶ ق.ظ

افزایش ۲۰ درصدی قیمت موبایل در مشهد

قیمت موبایل در مشهد بعد از اجرای طرح رجیستری 20درصد افزایش یافت.

به گزارش سایت مشهد فوری،افشین اکبری حداد با اشاره به اجرای طرح رجیستری اظهار کرد: هنگامی که موبایل به صورت قاچاق وارد بازار می‌شود هزینه‌ای برای مصرف‌کننده ندارد اما وقتی قانونی وارد می‌شود واردکننده ۲۰ درصد عوارض و مالیات پرداخت می‌کند و به همین میزان بعد از اجرای طرح رجیستری قیمت موبایل افزایش می‌یابد.


ادامه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۶ ، ۱۱:۰۶
اخبار فوری فوری
کسب و کارهای نوپا از جمله سامانه درخواست آنلاین تاکسی با نام‌های اسنپ و تپسی با ایده‌های خلاق، در حال فعالیت هستند و از ظرفیت فضای مجازی استفاده می‌کنند.

به گزارش سایت مشهد فوری، ایرانی‌ها در حوزه کسب و کار آنلاین جزو سرآمدهای جهان هستند،این روزها ۱۱هزار شرکت اینترنتی به خرید و فروش‌های اینترنتی مشغول هستند، البته با وجود ۴۷ میلیون کاربر ایرانی در شبکه‌های اجتماعی طبیعی است که کسب و کارهای آنلاین در کشور با اقبال روبه‌رو شود و رونق خوبی پیدا کند.

بعضی از این شرکت‌ها توانسته‌اند اعتماد مردم را به بازار و اقتصاد اینترنتی همراه با خدمات سریع و ازران جذب کنند. سال ۹۳ گرگانی‌نژاد، رئیس پیشین مرکز توسعه تجارت الکترونیک گفته بود ۵۰ هزار میلیارد تومان خرید به طور اینترنتی در کشور در سال ۹۳ انجام شده که این رقم تا پایان سال ۹۶ به ۱۰۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد. تاکسی‌های اینترنتی این روزها سهم بسزایی در چرخه حمل‌ونقل کشور دارند، با توجه به گسترش حمل‌ونقل در تجارت الکترونیک دو تاکسی اینترنتی پایتخت روی هم رفته از طریق بیش از ۱۰۰ هزار راننده روزانه حدود یک میلیارد تومان گردش مالی دارند. در کنار آنها پیک‌موتوری آنلاین هم که به‌تازگی کسب و کار آن گسترش یافته با حدود ۲۰ هزار راننده توانسته روزانه ۵۰۰میلیون تومان گردش مالی فقط در تهران ایجاد کند.


ادامه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۶ ، ۱۱:۰۱
اخبار فوری فوری
بانک مسکن جزییات پرداخت جایزه خوش‌ حسابی به آن دسته از مشتریان و تسهیلات گیرندگان این بانک که اقدام به پرداخت زودتر از موعد اقساط خود می‌کنند،را اعلام کرد.

به گزارش خبر فوری و به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، بر مبنای دستورالعمل تخصیص و پرداخت جایزه خوش حسابی،اختصاص این جایزه به اقساط پرداختی پیش از موعد گیرندگان تسهیلات، از ابتدای سال 83 و بر اساس مصوبه هیأت مدیره بانک مسکن ابلاغ و در این بانک اجرایی شده است.

رییس اداره کل سازمان و روش‌های بانک مسکن در توضیح جزییات مربوط به نحوه و میزان پرداخت جوایز خوش‌ حسابی بانک مسکن به مشتریان و تسهیلات گیرندگان این بانک به خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا اعلام کرد: پرداخت جایزه خوش حسابی به مشتریان بانک‌ مسکن یکی از تمایزات این بانک نسبت به سایر بانک‌ها است که از سال 83 به آن دسته از تسهیلات گیرندگان که نسبت به پرداخت زودتر از موعد اقساط خود اقدام می‌کنند، تعلق می‌گیرد.


ادامه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۶ ، ۱۰:۵۶
اخبار فوری فوری
شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۱ ق.ظ

«کارتن سازی مشهد» هم تعطیل شد!

شرکت کارتن مشهد و شرکت پارت کاغذ به عنوان بزرگ ترین شرکت های کارتن سازی و کاغذ سازی شرق کشور، تعطیل و تعداد زیادی کارگر نیز بیکار شدند.

به گزارش سایت مشهد فوری، این کارخانه که ۴۰۰ کارگر داشته است از ابتدای مهر تعطیل شده است و به جز چند نفر از کارکنان انتظامات و حسابدار، کسی در آن حضور ندارد
به گفته مدیرعامل این شرکت، کارکنان کارخانه از اسفند حقوق نگرفته اند و آن ها برای دریافت بیمه بیکاری به بیمه معرفی شده‌اند.
مدیرعامل "کارتن مشهد" معتقد است استاندار به قول‌هایش در قبال این شرکت عمل نکرده است اما مسئولان می‌گویند عدم همکاری شرکت برای دریافت تسهیلات و همچنین عدم توانایی رقابت با دیگر محصولات از دلایل اصلی تعطیل شدن این کارخانه باسابقه است.

ادامه
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۶ ، ۱۱:۰۱
اخبار فوری فوری


معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه صادرات غیرنفتی کشور به ۴۷ میلیارد دلار رسیده است گفت:ما به سمت صادرات ۱۰۰ میلیارد دلاری غیرنفتی حرکت کنیم.

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم، اسحاق جهانگیری که در بیست و یکمین سالروز صادرات سخن می گفت، افزود: ما سالیان گذشته درباره صادرات 1.5 تا 2 میلیارد دلاری صحبت می کردیم بنابراین باید از کسانی که کشور را به این نقطه رسانده اند قدردانی کنیم و احترام آنها را حفظ کنیم.

ادامه
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۶ ، ۱۰:۵۸
اخبار فوری فوری
مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی در سال گذشته با هدف پاسخگویی سریع به بیمه شدگان، بازنشستگان، مستمری بگیران و کارفرمایان راه اندازی شد.

به گزارش خبر فوری و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، بیمه شدگان می توانند با تماس با شماره تلفن ١٤٢٠ مسائل و مشکلات خود را مطرح و پاسخ خود را دریافت کنند.

ادامه
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۶ ، ۱۰:۵۶
اخبار فوری فوری
1

شماری از سپرده‌گذاران موسسه کاسپین که به از دست رفتن اموالشان و بلاتکلیفی‌شان معترض هستند، مقابل خانه‌ محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور سابق ایران، تجمع کرده و از او کمک خواستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۶ ، ۱۰:۵۳
اخبار فوری فوری
وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات گفت: این طرح شامل کارت هایی نظیر سلامت، گواهینامه، پایان خدمت برای اجرای طرح دولت الکترونیک است و ارتباطی به کارت های بانکی ندارد

به گزارش سایت مشهد فوری، محمد جواد آذری جهرمی درباره طرح تجمیع کارت ها اظهار کرد: به طور حتم تجمیع همه کارت های شهروندان اعم از کارت بانکی و کارت های دولتی موضوع مورد نظر نیست.

وی افزود: ما برای اجرای دولت الکترونیک در نظر داریم تا کارت هایی مثل کارت سلامت، گواهی نامه، کارت پایان خدمت و... که در راستای خدمات دولت الکترونیک است را به جای چندین کارت در یک کارت ملی هوشمند تجمیع کنیم.


ادامه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۶ ، ۱۶:۴۸
اخبار فوری فوری
جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۴:۳۰ ب.ظ

وضعیت تکلیف مطالبات پدیده مشخص می‌شود

با ورود شورای عالی امنیت ملی به زودی تکلیف تمام مطالبات دولتی و مردمی در مورد پدیده مشخص می‌شود.

به گزارش سایت مشهد فوری، از اوایل سال ۱۳۹۳ که پرونده شاندیز و مطالبات مردم در دستور کار دولت قرار گرفت.چندین سال سال گذشته بالاخره تکلیف این پرونده مشخص شد و نهایتا امسال دولت به هیات مدیره و مالکان جدید این پروژه اجازه ادامه کار و حتی تبلیغات تلویزیونی داد و به گفته یکی از مسئولان ارشد جهاد کشاورزی به زودی تکلیف همه مطالبات دولتی و مردمی در این پروژه مشخص می‌شود.


ادامه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۶ ، ۱۶:۳۰
اخبار فوری فوری