اخبار اقتصادی فوری

اخبار فوری و لحظه ای اقتصادی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار اقتصادی فوری

اخبار فوری و لحظه ای اقتصادی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۳ ق.ظ

تتر (Tether)

تتر (Tether) یک ارز دیجیتال است که با نام مخفف USDT شناخته می‌شود. این ارز دیجیتال به عنوان یک "ارز پایدار" شناخته می‌شود؛ به این معنا که ارزش آن به قیمت یک واحد از ارزهای ملی، معمولاً دلار آمریکا، مرتبط است. به عبارت دیگر، هر واحد تتر ارزشی معادل یک دلار آمریکا دارد.

اصلی‌ترین هدف از ایجاد تتر، فراهم کردن یک ارز دیجیتال با پشتوانه دلار آمریکا بوده است که امکان انجام تراکنش‌ها در بورس‌ها و صرافی‌های دیجیتال را فراهم می‌کند، در حالی که از نوسانات قیمت‌های دیجیتال مستقل می‌ماند. این ویژگی باعث شده است که تتر به عنوان یک ابزار محبوب در معاملات و تبادلات در بازارهای دیجیتال و حتی در بخش‌های دیگر از اقتصاد مورد استفاده قرار گیرد.

تتر از تکنولوژی بلاک‌چین استفاده می‌کند و امنیت تراکنش‌هایش از طریق شبکه بلاک‌چین تضمین می‌شود. این ارز دیجیتال در حال حاضر توسط شرکت Tether Limited به انتشار و مدیریت رسیده است و به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال محبوب و پرکاربرد شناخته می‌شود.

تتر به ریال

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۱۱/۲۴
اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی