اخبار اقتصادی فوری

اخبار فوری و لحظه ای اقتصادی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار اقتصادی فوری

اخبار فوری و لحظه ای اقتصادی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

۸ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

 

اقتصادنیوز :نفت کش ایرانی SABITI متعلق به شرکت ملی نفتکش که صبح روز جمعه (۱۹ مهر) در دو انفجار جداگانه احتمالا بر اثر اصابت موشک در ۶۰ مایلی بندر جده عربستان سعودی دچار آسیب دیدگی در بخش بدنه شده بود، با رسیدن به وضعیت ثبات به سمت ایران حرکت کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، در سانحه ایجاد شده در نفتکش ایرانی SABITI هیچ گونه حریقی رخ نداد و همه کارکنان نفتکش نیز سالم ماندند.

همان موقع شایع شده بود که نفتکش ایرانی مورد اصابت موشک از خاک عربستان قرار گرفته که شرکت ملی نفتکش ایران قویا آن را تکذیب کرد.

 

 

اخبار فناوری 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۹۸ ، ۱۴:۳۳
اخبار فوری فوری
پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۱:۲۲ ب.ظ

اطلاعیه جدید کارت سوخت

به گزارش خبرنگار اقتصادی  شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران دقایقی پیش اطلاعیه جدیدی در خصوص کارت سوخت صادر کرد. متن این اطلاعیه که اطلاعیه شماره 10 این شرکت بوده، بدین شرح است:

"به اطلاع تمام هموطنان عزیز می‌رساند از امروز چهارشنبه 17 مهر ماه تا پایان روز سه‌شنبه 30 مهر ماه، چهار رقم آخر سمت راست کد ملی شخصی که نام او در پشت کارت سوخت درج شده است، به عنوان رمز کارت سوخت علاوه بر رمز جاری کارت‌ها در جایگاه‌های عرضه سوخت معتبر است.

بنابراین چنانچه مالکان خودروها به هر دلیلی رمز کارت سوخت خود را فراموش کرده‌اند، می‌توانند از این امکان برای سوخت‌گیری از طریق کارت سوخت شخصی استفاده کنند.

لازم به ذکر است هموطنان همچون گذشته در صورت بروز هرگونه مشکلی در سوخت‌گیری از طریق کارت سوخت، با شماره 09627 تماس حاصل کنند."

 

اخبار فناوری 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مهر ۹۸ ، ۱۳:۲۲
اخبار فوری فوری

تهران- ایرنا- بانک مرکزی براساس بخشنامه ای به همه بانک‌ها برای اخذ شناسه اختصاصی از این بانک ۶ ماه مهلت تعیین کرد.


بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در بخشنامه‌ای به همه بانک‌ها و شعب تابعه  به استفاده از شناسه اختصاصی اخذ شده از بانک مرکزی در همه اسناد، مکاتبات، سامانه‌های خدماتی و پرداختی، صدور دسته چک، کارت، سربرگ و سردرب شعب و باجه‌ها ملزم کرد.

براساس این بخشنامه بانک مرکزی ۶ ماه برای اقدام در این مورد به بانک‌ها مهلت داده است و اعلام کرد که پس از پایان این مهلت ارائه خدمات توسط سامانه‌های بانک مرکزی اعم از سپام، صیاد، چکاوک و ... صرفا با شناسه اختصاصی امکان‌پذیر خواهد شد.

اخبار فناوری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مهر ۹۸ ، ۱۶:۰۰
اخبار فوری فوری
دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۱:۰۳ ب.ظ

تب و تاب در بازار معاملات بورس

دیروز در معاملات بورس سهام خودرویی و بانکی بیشترین ارزش معاملات را داشتند که ارزش معاملات بانکی بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان رسید و سهام خودرویی‌ نیز با ارزش بالای معاملات همراه بود.

گسترش‌نیوز: در معاملات روز گذشته سهام با ارزش بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان میان معامله‌گران دست به‌دست شد تا رکورد جدیدی در معاملات بورس تهران به ثبت برسد. شاخص کل بورس تهران نیز پس از یک مسیر پرنوسان در نهایت با عقب‌نشینی حدود ۱۷۷۳ واحدی در کانال ۳۱۸ هزار واحد آرام گرفت.

در معاملات دیروز سهام خودرویی و بانکی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. ارزش معاملات بانکی در حالی به بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان رسید که اخبار پیرامون سهام متوقف بانک ملت اوج گرفته است. در حالی درخواست تعویق نماد معاملاتی سهام بانک ملت تا ۱۵ مهر بار دیگر روی «کدال» نشست که خبرها از احتمال بازگشایی این نماد تا پایان هفته جاری حکایت دارد.

چاوشی، معاون مالی بانک ملت در گفت‌وگو با «دنیای بورس» به محرمانه بودن مبلغ و رویه وصول آن از خزانه‌داری انگلستان اشاره کرده و به احتمال بازگشایی این نماد طی روزهای آینده اشاره کرده است. بازگشایی ملت در فضای مثبت گروه بانکی و اوج‌گیری ارزش معاملات می‌تواند هفته جالب توجهی را برای این گروه رقم بزند.

دیروز در گروه فرآورده‌های نفتی سهام پالایش نفت اصفهان پس از دو ماه بازگشایی شد. «شسپا» که به‌منظور برگزاری مجمع عمومی سالانه به‌منظور تقسیم سود و مجمع فوق‌العاده جهت انجام افزایش سرمایه ۴۷۱ درصدی متوقف شده بود در معاملات امروز با رشد بیش از ۲۰ درصدی بازگشایی شد. سهام نفت سپاهان با سرمایه جدید ۶۰۰میلیارد تومانی در فضای منفی بازار در حمایت از شاخص کل موثر بود.

این شرکت روز گذشته همچنین عملکرد ماهانه خود را منتشر کرد و با فروش ۴۰۷ میلیارد تومان در شهریور مواجه شد. نفت سپاهان در حالی تابستان را با فروش حدود ۸۳۷ میلیارد تومانی به پایان رساند که فروش این شرکت در بهار حدود ۱۲۴۲ میلیارد تومان بود و در بهار ۵۵ تومان سود به ازای هر سهم محقق کرده بود.

در شرایط کنونی موضوع مهم برای روانکاران ابهام در قیمت‌گذاری لوبکات به‌عنوان ماده اولیه است که با رشد میانگین نرخ دلار نیمایی در تابستان نسبت به بهار مواجه شده است. این موضوع اثر محسوسی بر سودآوری نفت سپاهان و دیگر روانکاران دارد و باید در انتظار تعیین تکلیف این ابهام برای روانکاران بود.پتروشیمی پردیس سال مالی خود را با فروش ۱۶۸ میلیارد تومانی در شهریور به پایان رساند. این شرکت برخلاف دو ماه میانی تابستان نتوانست چندان در بخش فروش پرفروغ ظاهر شود.

«شپدیس» در بهار با فروش ۱۳۲۴ میلیارد تومانی سود ۱۶۱ تومانی به ازای هر سهم محقق کرده بود که از این مقدار حدود ۳۰ تومان سود به درآمدهای عملیاتی و غیرعملیاتی اختصاص داشت؛ عمدتا مربوط به تسعیر ارز. پتروشیمی پردیس در آخرین فصل از سال مالی منتهی به شهریور ۹۸ با فروش ۱۶۴۴ میلیارد تومانی همراه شده است. در چنین شرایطی باید در انتظار صورت‌های مالی این شرکت در ماه‌های آینده و در ادامه برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت بود.

در گروه خودرو نیز معاملات داغ سهام را شاهد بودیم. در معاملات دیروز مهلت پذیره‌نویسی حق تقدم سهام گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو به پایان رسید. در یک اتفاق جالب روز گذشته حق تقدم‌های استفاده نشده با اختلاف فاحش نسبت به نرخ سهم اصلی به فروش رسید. اختلاف نرخ سهام و حق تقدم (با لحاظ نرخ اسمی ۱۰۰ تومانی هر سهم) به بیش از ۳۰ درصد رسیده بود.

به این ترتیب درحالی‌که سهم در بازار در سطوح بیش از ۹۵۰ تومان با صف خرید همراه بود احتمالا سهامدار عمده در حال عرضه «خگسترح» با نرخ ۶۳۰ تومان بود.

به این ترتیب با احتساب ۱۰۰ تومان نرخ اسمی که در زمان خرید حق تقدم از حساب خریدار کسر می‌شود اختلاف ۳۰ درصدی را شاهد بودیم. با این حال معامله‌گران علت شکل‌گیری چنین اختلافی را در احتمال طولانی شدن رویه ثبت افزایش سرمایه این شرکت می‌دانند.

روز گذشته نیم ساعت مانده به پایان مهلت پذیره‌نویسی با فروش کامل ۵۴۷ میلیون حق تقدم استفاده‌نشده در مدت زمان یک ماه این شرکت آماده ثبت افزایش سرمایه شد. «خگسترح» بیشترین ارزش معاملات خرد روز گذشته را با فروش حدود ۱۸۵ میلیون حق‌تقدم استفاده ‌نشده به ارزش حدود ۱۱۷ میلیارد تومان در اختیار داشت.

رویه اتفاقات غیرعادی دیروز با شفاف‌سازی «دابور» به اوج خود رسید. روز گذشته داروسازی ابوریحان از تعلیق افزایش سرمایه در دست اقدام شرکت از محل آورده نقدی خبر داد. در شفاف‌سازی که روز گذشته روی کدال نشست داروسازی ابوریحان به تجدید ارزیابی زمین براساس دستور سهامدار عمده (تیپیکو) اشاره کرده است.

بر این اساس افزایش سرمایه جدید با در نظر گرفتن مجموع افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی، آورده نقدی و مطالبات در دستور کار قرار خواهد گرفت. درحالی‌که افزایش سرمایه‌ها بهانه‌ای برای رشد قیمتی سهام بسیاری از شرکت‌ها در ماه‌های اخیر بوده‌اند در شرایط کنونی زمزمه‌ها از افزایش سرمایه شرکت‌های مختلف می‌تواند بهانه کافی در حفظ ارزش بالای معاملات در اختیار معامله‌گران قرار دهد.

این موضوع باعث شده تا سهام به رغم عدم توجیه بنیادی کافی برخلاف نظر تحلیلگران مسیر صعودی را در پیش بگیرد. سهام خودرویی‌ روز گذشته با ارزش بالای معاملات همراه بود و درحالی‌که وضعیت بنیادی ضعیف آنها بر هیچ‌کس در بازار پوشیده نیست، شاید مهم‌ترین بهانه نوسان قیمتی سهام خودرویی را می‌توان انتظار برای افزایش سرمایه‌های این گروه عنوان کرد. موج افزایش سرمایه عمده گروه‌های بورسی را در بر گرفته است و در چنین شرایطی بهانه کافی برای داغ کردن سهام مهیا است.

در نتیجه با وجود تمامی نظرات مخالف در برابر صعود سهام همچنان با ارزش معاملات ۲۵۰۰ میلیارد تومانی نباید انتظار واکنش منطقی را از بازار داشت. با این حال همچنان این سوال مطرح می‌شود که اگر کل شرکت‌های بازار سهام به افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی اقدام کنند الگوی رشد قیمتی برای همه آنها تکرار می‌شود؟

برای مثال آمار نامناسب تولید ایران‌خودرو روز گذشته منتشر شد و سایپا نیز با وجود بهبود محسوس تولید و فروش محصولات اما عمده تمرکزش بر تولید خانواده پراید بوده است.

در چنین شرایطی علت استقبال از سهام خودرویی قطعا به وضعیت عملیاتی این شرکت‌ها مرتبط نیست و همین موضوع نگرانی را برای تحلیلگران به‌وجود آورده است. با این حال در حجم بالای نقدینگی احتمالا رفتار هیجانی بازار ادامه پیدا کند.

 

اخبار فناوری 

 

مطالب بیشتر : 

http://mediajx.com/story6974081/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://mediajx.com/story6974080/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmark-dofollow.com/story5879007/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmark-dofollow.com/story5879008/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmark-template.com/story5889448/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://mediajx.com/story6974087/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان-طراحی-اپ-در-اصفهان

 

http://mediajx.com/story6974086/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmark-template.com/story5889453/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://prbookmarkingwebsites.com/story4042385/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://mediajx.com/story6974088/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

 

http://bookmark-dofollow.com/story5879013/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://socialmediainuk.com/story4468576/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://prbookmarkingwebsites.com/story4042386/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmark-dofollow.com/story5879014/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان-طراحی-اپ-در-اصفهان

 

http://bookmark-template.com/story5889455/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmark-dofollow.com/story5879015/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://socialmediainuk.com/story4468580/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://dirstop.com/story4757418/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmark-template.com/story5889456/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان-طراحی-اپ-در-اصفهان

 

http://prbookmarkingwebsites.com/story4042391/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://dirstop.com/story4757421/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmark-template.com/story5889457/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://opensocialfactory.com/story3605337/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://prbookmarkingwebsites.com/story4042394/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان-طراحی-اپ-در-اصفهان

 

http://socialmediainuk.com/story4468583/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://mediajx.com/story6974093/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://prbookmarkingwebsites.com/story4042395/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://ztndz.com/story6261462/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://opensocialfactory.com/story3605340/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://socialmediainuk.com/story4468586/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان-طراحی-اپ-در-اصفهان

 

http://bookmark-dofollow.com/story5879020/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://socialmediainuk.com/story4468587/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://ztndz.com/story6261464/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://gorillasocialwork.com/story4758232/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://dirstop.com/story4757426/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان-طراحی-اپ-در-اصفهان

 

http://opensocialfactory.com/story3605342/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmark-template.com/story5889464/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://dirstop.com/story4757427/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://gorillasocialwork.com/story4758234/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://socialrus.com/story4239052/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://ztndz.com/story6261470/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://prbookmarkingwebsites.com/story4042400/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://opensocialfactory.com/story3605347/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان-طراحی-اپ-در-اصفهان

 

http://opensocialfactory.com/story3605348/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://socialrus.com/story4239053/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://socialmediastore.net/story4607624/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://ztndz.com/story6261472/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://socialmediainuk.com/story4468593/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://socialmediastore.net/story4607628/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://gorillasocialwork.com/story4758239/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://ztndz.com/story6261471/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان-طراحی-اپ-در-اصفهان

 

http://socialnetworkadsinfo.com/story4628755/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://dirstop.com/story4757431/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://gorillasocialwork.com/story4758241/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان-طراحی-اپ-در-اصفهان

 

http://dirstop.com/story4757432/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://gorillasocialwork.com/story4758242/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://socialnetworkadsinfo.com/story4628760/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarkport.com/story4612082/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://socialrus.com/story4239062/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان-طراحی-اپ-در-اصفهان

 

http://socialrus.com/story4239064/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://socialrus.com/story4239063/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

 

http://opensocialfactory.com/story3605357/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarkport.com/story4612086/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarkbirth.com/story4414983/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://socialmediastore.net/story4607636/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://ztndz.com/story6261479/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://socialmediastore.net/story4607638/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://socialmediastore.net/story4607637/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان-طراحی-اپ-در-اصفهان

 

 

http://bookmarkbirth.com/story4414988/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarkloves.com/story4671739/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://socialnetworkadsinfo.com/story4628766/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان-طراحی-اپ-در-اصفهان

 

http://socialnetworkadsinfo.com/story4628767/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarkloves.com/story4671741/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://gorillasocialwork.com/story4758251/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://getsocialpr.com/story4667941/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://socialnetworkadsinfo.com/story4628770/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarkport.com/story4612095/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان-طراحی-اپ-در-اصفهان

 

http://bookmarkport.com/story4612096/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://socialrus.com/story4239072/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarkport.com/story4612097/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://getsocialpr.com/story4667944/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarkstumble.com/story247324/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarkbirth.com/story4414993/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان-طراحی-اپ-در-اصفهان

 

http://bookmarkbirth.com/story4414994/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://socialmediastore.net/story4607646/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarkbirth.com/story4414995/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarkstumble.com/story247326/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarkstime.com/story5828626/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarkloves.com/story4671749/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان-طراحی-اپ-در-اصفهان

 

http://bookmarkloves.com/story4671750/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarkloves.com/story4671751/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://socialnetworkadsinfo.com/story4628776/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarkstime.com/story5828629/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://gatherbookmarks.com/story5890424/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://getsocialpr.com/story4667950/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان-طراحی-اپ-در-اصفهان

 

http://getsocialpr.com/story4667952/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarkport.com/story4612102/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://getsocialpr.com/story4667951/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://gatherbookmarks.com/story5890427/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarkrange.com/story6542196/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarkstumble.com/story247331/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان-طراحی-اپ-در-اصفهان

 

http://bookmarkstumble.com/story247332/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarkbirth.com/story4415007/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarkrange.com/story6542199/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarkextent.com/story6664753/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarkstime.com/story5828634/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarkstime.com/story5828633/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarkextent.com/story6664756/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarkloves.com/story4671756/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarkstime.com/story5828635/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان-طراحی-اپ-در-اصفهان

 

http://bookmarkspring.com/story246031/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://gatherbookmarks.com/story5890432/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان-طراحی-اپ-در-اصفهان

 

http://gatherbookmarks.com/story5890433/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://gatherbookmarks.com/story5890434/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://getsocialpr.com/story4667964/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarkswing.com/story6654527/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarkspring.com/story246036/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarkrange.com/story6542207/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان-طراحی-اپ-در-اصفهان

 

http://bookmarkrange.com/story6542208/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarkrange.com/story6542209/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarkstumble.com/story247339/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarkswing.com/story6654530/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarksknot.com/story6665568/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

 

http://bookmarkstime.com/story5828638/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarkextent.com/story6664764/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان-طراحی-اپ-در-اصفهان

 

http://bookmarkextent.com/story6664765/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarkstumble.com/story247341/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarksknot.com/story6665571/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

 

http://bookmarkja.com/story6661271/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarkspring.com/story246041/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان-طراحی-اپ-در-اصفهان

 

http://bookmarkspring.com/story246042/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://gatherbookmarks.com/story5890441/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarkextent.com/story6664771/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarkja.com/story6661273/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://altbookmark.com/story6660100/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarkswing.com/story6654538/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان-طراحی-اپ-در-اصفهان

 

http://bookmarkspring.com/story246045/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://altbookmark.com/story6660102/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarkswing.com/story6654539/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://letusbookmark.com/story6529452/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://bookmarkrange.com/story6542214/طراحی-اپلیکیشن-اندروید-اصفهان

 

http://mediajx.com/story6970579/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاث-منزل-در-تهران

 

http://bookmark-template.com/story5885798/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاث-منزل-در-تهران

 

http://prbookmarkingwebsites.com/story4038941/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاث-منزل-در-تهران

 

http://bookmark-dofollow.com/story5875415/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاث-منزل-در-تهران

 

http://socialmediainuk.com/story4465038/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاث-منزل-در-تهران

 

http://dirstop.com/story4754003/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاث-منزل-در-تهران

 

http://opensocialfactory.com/story3601870/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاث-منزل-در-تهران

 

http://ztndz.com/story6257945/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاث-منزل-در-تهران

 

http://gorillasocialwork.com/story4754672/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاث-منزل-در-تهران

 

http://socialrus.com/story4235777/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاث-منزل-در-تهران

 

http://socialmediastore.net/story4604186/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاث-منزل-در-تهران

 

http://socialnetworkadsinfo.com/story4625227/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاث-منزل-در-تهران

 

http://mediajx.com/story6970585/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-لوازم-منزل

 

http://bookmarkport.com/story4608566/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاث-منزل-در-تهران

 

http://bookmark-dofollow.com/story5875419/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-لوازم-منزل

 

http://bookmarkbirth.com/story4411604/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاث-منزل-در-تهران

 

 

http://bookmark-template.com/story5885805/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-لوازم-منزل

 

http://bookmarkloves.com/story4668283/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاث-منزل-در-تهران

 

http://prbookmarkingwebsites.com/story4038946/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-لوازم-منزل

 

http://getsocialpr.com/story4664436/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاث-منزل-در-تهران

 

http://socialmediainuk.com/story4465045/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-لوازم-منزل

 

http://bookmarkstumble.com/story244583/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاث-منزل-در-تهران

 

http://bookmarkstime.com/story5826141/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاث-منزل-در-تهران

 

http://dirstop.com/story4754010/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-لوازم-منزل

 

http://mediajx.com/story6970592/بسته-بندی-اثاثیه-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://opensocialfactory.com/story3601876/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-لوازم-منزل

 

http://ztndz.com/story6257955/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-لوازم-منزل

 

http://gatherbookmarks.com/story5887827/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاث-منزل-در-تهران

 

http://bookmark-dofollow.com/story5875429/بسته-بندی-اثاثیه-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://gorillasocialwork.com/story4754679/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-لوازم-منزل

 

http://bookmarkrange.com/story6538653/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاث-منزل-در-تهران

 

http://bookmark-template.com/story5885813/بسته-بندی-اثاثیه-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://mediajx.com/story6970597/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://bookmarkextent.com/story6661328/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاث-منزل-در-تهران

 

http://socialrus.com/story4235793/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-لوازم-منزل

 

http://bookmark-dofollow.com/story5875433/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://bookmarkspring.com/story243409/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاث-منزل-در-تهران

 

http://prbookmarkingwebsites.com/story4038955/بسته-بندی-اثاثیه-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://bookmark-template.com/story5885816/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://socialmediainuk.com/story4465055/بسته-بندی-اثاثیه-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://socialmediastore.net/story4604202/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-لوازم-منزل

 

http://dirstop.com/story4754018/بسته-بندی-اثاثیه-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://socialnetworkadsinfo.com/story4625241/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-لوازم-منزل

 

http://prbookmarkingwebsites.com/story4038958/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://bookmarkswing.com/story6651249/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاث-منزل-در-تهران

 

http://bookmarkport.com/story4608582/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-لوازم-منزل

 

http://bookmarksknot.com/story6662156/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاث-منزل-در-تهران

 

http://opensocialfactory.com/story3601889/بسته-بندی-اثاثیه-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://bookmarkja.com/story6657943/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاث-منزل-در-تهران

 

http://dirstop.com/story4754021/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://ztndz.com/story6257967/بسته-بندی-اثاثیه-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://bookmarkbirth.com/story4411620/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-لوازم-منزل

 

http://altbookmark.com/story6656692/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاث-منزل-در-تهران

 

http://bookmarkloves.com/story4668300/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-لوازم-منزل

 

http://opensocialfactory.com/story3601896/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://gorillasocialwork.com/story4754692/بسته-بندی-اثاثیه-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://socialrus.com/story4235803/بسته-بندی-اثاثیه-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://ztndz.com/story6257973/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://getsocialpr.com/story4664457/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-لوازم-منزل

 

http://letusbookmark.com/story6526015/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاث-منزل-در-تهران

 

http://socialmediastore.net/story4604211/بسته-بندی-اثاثیه-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://socialmediainuk.com/story4465066/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://bookmarkstumble.com/story244601/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-لوازم-منزل

 

http://trackbookmark.com/story6487938/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاث-منزل-در-تهران

 

http://hindibookmark.com/story6530822/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاث-منزل-در-تهران

 

http://socialnetworkadsinfo.com/story4625251/بسته-بندی-اثاثیه-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://bookmarkstime.com/story5826159/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-لوازم-منزل

 

http://gorillasocialwork.com/story4754699/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://bookmarkshq.com/story6530330/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاث-منزل-در-تهران

 

http://bookmarkport.com/story4608592/بسته-بندی-اثاثیه-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://socialrus.com/story4235809/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://socialmediastore.net/story4604217/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://bookmarkrange.com/story6538679/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-لوازم-منزل

 

http://nybookmark.com/story5885186/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاث-منزل-در-تهران

 

http://bookmarkbirth.com/story4411640/بسته-بندی-اثاثیه-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://bookmarkextent.com/story6661359/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-لوازم-منزل

 

http://bookmarketmaven.com/story5884010/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاث-منزل-در-تهران

 

http://bookmarkloves.com/story4668315/بسته-بندی-اثاثیه-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://socialnetworkadsinfo.com/story4625259/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://bookmarkport.com/story4608604/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://bookmarkspring.com/story243437/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-لوازم-منزل

 

http://bookmarkstumble.com/story244610/بسته-بندی-اثاثیه-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://getsocialpr.com/story4664473/بسته-بندی-اثاثیه-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://gatherbookmarks.com/story5887849/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-لوازم-منزل

 

http://iowa-bookmarks.com/story5884834/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاث-منزل-در-تهران

 

http://bookmarkbirth.com/story4411651/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://bookmarkloves.com/story4668324/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://bookmarkswing.com/story6651274/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-لوازم-منزل

 

http://bookmarkstime.com/story5826169/بسته-بندی-اثاثیه-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://bookmarksknot.com/story6662185/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-لوازم-منزل

 

http://gatherbookmarks.com/story5887853/بسته-بندی-اثاثیه-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://getsocialpr.com/story4664478/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://bookmarkrange.com/story6538692/بسته-بندی-اثاثیه-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://bookmarkja.com/story6657968/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-لوازم-منزل

 

http://bookmarkstumble.com/story244618/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://bookmarkextent.com/story6661367/بسته-بندی-اثاثیه-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://altbookmark.com/story6656715/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-لوازم-منزل

 

http://bookmarkstime.com/story5826173/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://gatherbookmarks.com/story5887861/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://letusbookmark.com/story6526043/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-لوازم-منزل

 

http://bookmarkspring.com/story243447/بسته-بندی-اثاثیه-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

 

http://trackbookmark.com/story6487969/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-لوازم-منزل

 

http://bookmarkswing.com/story6651281/بسته-بندی-اثاثیه-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://bookmarkrange.com/story6538700/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://bookmarkextent.com/story6661377/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://hindibookmark.com/story6530852/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-لوازم-منزل

 

 

http://bookmarksknot.com/story6662196/بسته-بندی-اثاثیه-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://bookmarkshq.com/story6530354/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-لوازم-منزل

 

http://bookmarkja.com/story6657981/بسته-بندی-اثاثیه-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://bookmarkspring.com/story243448/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://nybookmark.com/story5885210/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-لوازم-منزل

 

http://bookmarkswing.com/story6651288/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://altbookmark.com/story6656726/بسته-بندی-اثاثیه-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://bookmarketmaven.com/story5884024/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-لوازم-منزل

 

http://letusbookmark.com/story6526051/بسته-بندی-اثاثیه-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://bookmarksknot.com/story6662197/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://iowa-bookmarks.com/story5884852/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-لوازم-منزل

 

http://trackbookmark.com/story6487981/بسته-بندی-اثاثیه-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://bookmarkja.com/story6657986/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://hindibookmark.com/story6530859/بسته-بندی-اثاثیه-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://altbookmark.com/story6656729/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://bookmarkshq.com/story6530364/بسته-بندی-اثاثیه-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://bookmarketmaven.com/story5884034/بسته-بندی-اثاثیه-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://letusbookmark.com/story6526057/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://hindibookmark.com/story6530861/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://trackbookmark.com/story6487984/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://nybookmark.com/story5885218/بسته-بندی-اثاثیه-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://iowa-bookmarks.com/story5884859/بسته-بندی-اثاثیه-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://iowa-bookmarks.com/story5884860/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://nybookmark.com/story5885221/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://bookmarketmaven.com/story5884037/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://bookmarkshq.com/story6530370/بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران-بسته-بندی-اثاثیه-منزل

 

http://mediajx.com/story6970463/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران

 

http://bookmark-dofollow.com/story5875314/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران

 

http://bookmark-template.com/story5885685/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران

 

http://prbookmarkingwebsites.com/story4038829/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران

 

http://socialmediainuk.com/story4464932/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران

 

http://dirstop.com/story4753891/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران

 

http://opensocialfactory.com/story3601755/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران

 

http://ztndz.com/story6257824/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران

 

http://gorillasocialwork.com/story4754550/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران

 

http://socialrus.com/story4235667/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران

 

http://bookmarkport.com/story4608456/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران

 

http://socialnetworkadsinfo.com/story4625115/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران

 

http://socialmediastore.net/story4604077/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران

 

 

http://bookmarkbirth.com/story4411489/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران

 

http://bookmarkloves.com/story4668165/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران

 

http://getsocialpr.com/story4664323/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران

 

http://bookmarkstumble.com/story244487/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران

 

http://bookmarkstime.com/story5826042/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران

 

http://gatherbookmarks.com/story5887735/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران

 

http://bookmarkrange.com/story6538544/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران

 

http://bookmarkextent.com/story6661210/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران

 

http://bookmarkspring.com/story243315/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران

 

http://bookmarkswing.com/story6651125/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران

 

 

http://bookmarksknot.com/story6662023/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران

 

http://bookmarkja.com/story6657812/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران

 

http://altbookmark.com/story6656554/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران

 

http://letusbookmark.com/story6525877/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران

 

 

http://trackbookmark.com/story6487806/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران

 

http://hindibookmark.com/story6530691/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران

 

http://bookmarkshq.com/story6530193/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران

 

 

http://iowa-bookmarks.com/story5884713/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران

 

http://nybookmark.com/story5885078/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران

 

http://bookmarketmaven.com/story5883895/بسته-بندی-اثاثیه-منزل-بسته-بندی-اثاثیه-در-تهران

 

http://mediajx.com/story6961713/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmark-dofollow.com/story5866323/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmark-template.com/story5876604/باربری-شمال-تهران

 

http://prbookmarkingwebsites.com/story4030273/باربری-شمال-تهران

 

http://socialmediainuk.com/story4456204/باربری-شمال-تهران

 

http://dirstop.com/story4745260/باربری-شمال-تهران

 

http://opensocialfactory.com/story3593149/باربری-شمال-تهران

 

http://ztndz.com/story6249405/باربری-شمال-تهران

 

http://gorillasocialwork.com/story4745510/باربری-شمال-تهران

 

http://socialrus.com/story4227726/باربری-شمال-تهران

 

http://socialmediastore.net/story4595604/باربری-شمال-تهران

 

http://socialnetworkadsinfo.com/story4616375/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkport.com/story4599792/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkbirth.com/story4402910/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkloves.com/story4659811/باربری-شمال-تهران

 

http://getsocialpr.com/story4655756/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkstumble.com/story237770/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkstime.com/story5819876/باربری-شمال-تهران

 

http://gatherbookmarks.com/story5881104/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkrange.com/story6530303/باربری-شمال-تهران

 

 

http://bookmarkextent.com/story6652746/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkspring.com/story236650/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkswing.com/story6643024/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarksknot.com/story6653719/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkja.com/story6649514/باربری-شمال-تهران

 

http://altbookmark.com/story6648213/باربری-شمال-تهران

 

http://letusbookmark.com/story6517699/باربری-شمال-تهران

 

http://trackbookmark.com/story6480097/باربری-شمال-تهران

 

http://hindibookmark.com/story6522560/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkshq.com/story6522149/باربری-شمال-تهران

 

http://nybookmark.com/story5878419/باربری-شمال-تهران

 

http://iowa-bookmarks.com/story5878127/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarketmaven.com/story5877342/باربری-شمال-تهران

 

http://mediajx.com/story6969735/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار-بهترین-باربری-شمال-تهران

 

http://bookmark-dofollow.com/story5874549/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار-بهترین-باربری-شمال-تهران

 

http://bookmark-template.com/story5884948/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار-بهترین-باربری-شمال-تهران

 

http://prbookmarkingwebsites.com/story4038149/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار-بهترین-باربری-شمال-تهران

 

http://socialmediainuk.com/story4464231/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار-بهترین-باربری-شمال-تهران

 

http://dirstop.com/story4753177/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار-بهترین-باربری-شمال-تهران

 

http://ztndz.com/story6257149/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار-بهترین-باربری-شمال-تهران

 

http://opensocialfactory.com/story3601047/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار-بهترین-باربری-شمال-تهران

 

http://gorillasocialwork.com/story4753811/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار-بهترین-باربری-شمال-تهران

 

http://socialrus.com/story4235042/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار-بهترین-باربری-شمال-تهران

 

http://socialnetworkadsinfo.com/story4624407/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار-بهترین-باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkport.com/story4607772/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار-بهترین-باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkbirth.com/story4410808/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار-بهترین-باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkloves.com/story4667496/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار-بهترین-باربری-شمال-تهران

 

http://socialmediastore.net/story4603397/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار-بهترین-باربری-شمال-تهران

 

http://getsocialpr.com/story4663668/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار-بهترین-باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkstumble.com/story243972/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار-بهترین-باربری-شمال-تهران

 

http://gatherbookmarks.com/story5887208/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار-بهترین-باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkstime.com/story5825551/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار-بهترین-باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkrange.com/story6537924/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار-بهترین-باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkspring.com/story242796/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار-بهترین-باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkextent.com/story6660555/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار-بهترین-باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkswing.com/story6650474/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار-بهترین-باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarksknot.com/story6661382/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار-بهترین-باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkja.com/story6657130/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار-بهترین-باربری-شمال-تهران

 

http://altbookmark.com/story6655904/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار-بهترین-باربری-شمال-تهران

 

http://letusbookmark.com/story6525243/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار-بهترین-باربری-شمال-تهران

 

http://hindibookmark.com/story6530052/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار-بهترین-باربری-شمال-تهران

 

http://trackbookmark.com/story6487187/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار-بهترین-باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkshq.com/story6529553/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار-بهترین-باربری-شمال-تهران

 

http://nybookmark.com/story5884590/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار-بهترین-باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarketmaven.com/story5883413/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار-بهترین-باربری-شمال-تهران

 

http://iowa-bookmarks.com/story5884231/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار-بهترین-باربری-شمال-تهران

 

http://mediajx.com/story6962159/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmark-dofollow.com/story5866795/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmark-template.com/story5877060/باربری-شمال-تهران

 

http://prbookmarkingwebsites.com/story4030736/باربری-شمال-تهران

 

http://socialmediainuk.com/story4456667/باربری-شمال-تهران

 

http://dirstop.com/story4745737/باربری-شمال-تهران

 

http://opensocialfactory.com/story3593594/باربری-شمال-تهران

 

http://ztndz.com/story6249861/باربری-شمال-تهران

 

http://gorillasocialwork.com/story4745978/باربری-شمال-تهران

 

http://socialrus.com/story4228157/باربری-شمال-تهران

 

http://socialmediastore.net/story4596055/باربری-شمال-تهران

 

http://socialnetworkadsinfo.com/story4616851/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkport.com/story4600260/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkbirth.com/story4403357/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkloves.com/story4660250/باربری-شمال-تهران

 

http://getsocialpr.com/story4656197/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkstumble.com/story238131/باربری-شمال-تهران

 

http://gatherbookmarks.com/story5881461/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkrange.com/story6530743/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkextent.com/story6653203/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkspring.com/story237007/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkswing.com/story6643496/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarksknot.com/story6654193/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkja.com/story6649974/باربری-شمال-تهران

 

http://letusbookmark.com/story6518127/باربری-شمال-تهران

 

http://altbookmark.com/story6648671/باربری-شمال-تهران

 

http://trackbookmark.com/story6480508/باربری-شمال-تهران

 

http://hindibookmark.com/story6522986/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkshq.com/story6522614/باربری-شمال-تهران

 

http://nybookmark.com/story5878816/باربری-شمال-تهران

 

 

http://bookmarkstime.com/story5820153/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarketmaven.com/story5877681/باربری-شمال-تهران

 

http://iowa-bookmarks.com/story5878475/باربری-شمال-تهران

 

http://mediajx.com/story6962096/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmark-dofollow.com/story5866721/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmark-template.com/story5876990/باربری-شمال-تهران

 

http://prbookmarkingwebsites.com/story4030675/باربری-شمال-تهران

 

http://socialmediainuk.com/story4456606/باربری-شمال-تهران

 

http://dirstop.com/story4745671/باربری-شمال-تهران

 

http://opensocialfactory.com/story3593530/باربری-شمال-تهران

 

http://ztndz.com/story6249798/باربری-شمال-تهران

 

http://gorillasocialwork.com/story4745906/باربری-شمال-تهران

 

http://socialrus.com/story4228091/باربری-شمال-تهران

 

http://socialmediastore.net/story4595987/باربری-شمال-تهران

 

http://socialnetworkadsinfo.com/story4616787/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkbirth.com/story4403286/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkport.com/story4600185/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkloves.com/story4660180/باربری-شمال-تهران

 

http://getsocialpr.com/story4656132/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkstumble.com/story238067/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkstime.com/story5820101/باربری-شمال-تهران

 

http://gatherbookmarks.com/story5881402/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkrange.com/story6530685/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkextent.com/story6653135/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkspring.com/story236945/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkswing.com/story6643420/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarksknot.com/story6654128/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkja.com/story6649905/باربری-شمال-تهران

 

http://altbookmark.com/story6648608/باربری-شمال-تهران

 

http://letusbookmark.com/story6518056/باربری-شمال-تهران

 

http://hindibookmark.com/story6522917/باربری-شمال-تهران

 

http://trackbookmark.com/story6480437/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkshq.com/story6522542/باربری-شمال-تهران

 

http://nybookmark.com/story5878750/باربری-شمال-تهران

 

http://iowa-bookmarks.com/story5878415/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarketmaven.com/story5877620/باربری-شمال-تهران

 

http://mediajx.com/story6962012/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار

 

http://bookmark-dofollow.com/story5866632/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار

 

http://bookmark-template.com/story5876900/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار

 

http://prbookmarkingwebsites.com/story4030573/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار

 

http://socialmediainuk.com/story4456505/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار

 

http://dirstop.com/story4745567/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار

 

http://opensocialfactory.com/story3593427/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار

 

http://ztndz.com/story6249705/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار

 

http://gorillasocialwork.com/story4745801/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار

 

http://socialrus.com/story4227995/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار

 

http://socialmediastore.net/story4595896/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار

 

http://socialnetworkadsinfo.com/story4616680/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار

 

http://bookmarkport.com/story4600090/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار

 

http://bookmarkbirth.com/story4403198/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار

 

http://bookmarkloves.com/story4660094/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار

 

http://bookmarkstime.com/story5820047/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار

 

http://getsocialpr.com/story4656046/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار

 

http://bookmarkstumble.com/story238003/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار

 

http://gatherbookmarks.com/story5881334/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار

 

http://bookmarkrange.com/story6530600/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار

 

http://bookmarkextent.com/story6653052/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار

 

http://bookmarkspring.com/story236881/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار

 

http://bookmarkswing.com/story6643329/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار

 

http://bookmarksknot.com/story6654041/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار

 

http://bookmarkja.com/story6649809/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار

 

http://letusbookmark.com/story6517968/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار

 

http://altbookmark.com/story6648509/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار

 

http://trackbookmark.com/story6480350/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار

 

http://hindibookmark.com/story6522821/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار

 

 

http://bookmarkshq.com/story6522452/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار

 

http://nybookmark.com/story5878675/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار

 

http://bookmarketmaven.com/story5877553/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار

 

http://iowa-bookmarks.com/story5878346/باربری-شمال-تهران-جابه-جا-بار

 

http://mediajx.com/story6961930/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmark-dofollow.com/story5866559/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmark-template.com/story5876835/باربری-شمال-تهران

 

http://prbookmarkingwebsites.com/story4030505/باربری-شمال-تهران

 

http://socialmediainuk.com/story4456442/باربری-شمال-تهران

 

http://dirstop.com/story4745498/باربری-شمال-تهران

 

http://ztndz.com/story6249643/باربری-شمال-تهران

 

http://opensocialfactory.com/story3593370/باربری-شمال-تهران

 

http://gorillasocialwork.com/story4745735/باربری-شمال-تهران

 

http://socialrus.com/story4227929/باربری-شمال-تهران

 

http://socialmediastore.net/story4595821/باربری-شمال-تهران

 

http://socialnetworkadsinfo.com/story4616604/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkport.com/story4600021/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkbirth.com/story4403121/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkloves.com/story4660018/باربری-شمال-تهران

 

http://getsocialpr.com/story4655962/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkstumble.com/story237943/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkstime.com/story5820001/باربری-شمال-تهران

 

http://gatherbookmarks.com/story5881274/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkrange.com/story6530525/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkextent.com/story6652969/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkspring.com/story236825/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkswing.com/story6643249/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarkja.com/story6649731/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmarksknot.com/story6653958/باربری-شمال-تهران

 

http://altbookmark.com/story6648436/باربری-شمال-تهران

 

http://letusbookmark.com/story6517900/باربری-شمال-تهران

http://trackbookmark.com/story6480287/باربری-شمال-تهران

http://bookmarkshq.com/story6522377/باربری-شمال-تهران

http://hindibookmark.com/story6522754/باربری-شمال-تهران

http://nybookmark.com/story5878618/باربری-شمال-تهران

http://iowa-bookmarks.com/story5878299/باربری-شمال-تهران

http://bookmarketmaven.com/story5877505/باربری-شمال-تهران

 

http://bookmark-dofollow.com/story5866445/باربری-شمال-تهران-باربری-در-شمال-تهران

http://mediajx.com/story6961829/باربری-شمال-تهران-باربری-در-شمال-تهران

http://bookmark-template.com/story5876726/باربری-شمال-تهران-باربری-در-شمال-تهران

http://prbookmarkingwebsites.com/story4030390/باربری-شمال-تهران-باربری-در-شمال-تهران

http://socialmediainuk.com/story4456320/باربری-شمال-تهران-باربری-در-شمال-تهران

http://dirstop.com/story4745375/باربری-شمال-تهران-باربری-در-شمال-تهران

http://opensocialfactory.com/story3593262/باربری-شمال-تهران-باربری-در-شمال-تهران

http://gorillasocialwork.com/story4745631/باربری-شمال-تهران-باربری-در-شمال-تهران

http://socialrus.com/story4227832/باربری-شمال-تهران-باربری-در-شمال-تهران

http://ztndz.com/story6249531/باربری-شمال-تهران-باربری-در-شمال-تهران

http://socialmediastore.net/story4595714/باربری-شمال-تهران-باربری-در-شمال-تهران

http://socialnetworkadsinfo.com/story4616493/باربری-شمال-تهران-باربری-در-شمال-تهران

http://bookmarkport.com/story4599909/باربری-شمال-تهران-باربری-در-شمال-تهران

http://bookmarkbirth.com/story4403022/باربری-شمال-تهران-باربری-در-شمال-تهران

http://bookmarkloves.com/story4659921/باربری-شمال-تهران-باربری-در-شمال-تهران

http://bookmarkstime.com/story5819943/باربری-شمال-تهران-باربری-در-شمال-تهران

http://getsocialpr.com/story4655862/باربری-شمال-تهران-باربری-در-شمال-تهران

http://gatherbookmarks.com/story5881195/باربری-شمال-تهران-باربری-در-شمال-تهران

http://bookmarkrange.com/story6530417/باربری-شمال-تهران-باربری-در-شمال-تهران

http://bookmarkextent.com/story6652863/باربری-شمال-تهران-باربری-در-شمال-تهران

http://bookmarkspring.com/story236744/باربری-شمال-تهران-باربری-در-شمال-تهران

http://bookmarkswing.com/story6643131/باربری-شمال-تهران-باربری-در-شمال-تهران

http://bookmarksknot.com/story6653843/باربری-شمال-تهران-باربری-در-شمال-تهران

http://altbookmark.com/story6648335/باربری-شمال-تهران-باربری-در-شمال-تهران

http://bookmarkja.com/story6649628/باربری-شمال-تهران-باربری-در-شمال-تهران

http://letusbookmark.com/story6517807/باربری-شمال-تهران-باربری-در-شمال-تهران

http://bookmarkstumble.com/story237861/باربری-شمال-تهران-باربری-در-شمال-تهران

http://trackbookmark.com/story6480203/باربری-شمال-تهران-باربری-در-شمال-تهران

http://bookmarkshq.com/story6522275/باربری-شمال-تهران-باربری-در-شمال-تهران

http://hindibookmark.com/story6522669/باربری-شمال-تهران-باربری-در-شمال-تهران

http://nybookmark.com/story5878524/باربری-شمال-تهران-باربری-در-شمال-تهران

http://iowa-bookmarks.com/story5878218/باربری-شمال-تهران-باربری-در-شمال-تهران

http://bookmarketmaven.com/story5877431/باربری-شمال-تهران-باربری-در-شمال-تهران

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مهر ۹۸ ، ۱۳:۰۳
اخبار فوری فوری
دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۱:۰۱ ب.ظ

باربری زعفرانیه

باربری زعفرانیه

اگر در منطقه زعفرانیه سکونت دارید و به دنبال بهترین باربری در زعفرانیه برای اسباب کشی خود هستید ما به شما باربری زعفرانیه جابه جا بار را معرفی میکنیم.  باربری زعفرانیه به عنوان یک شرکت تخصصی در زمینه حمل و نقل و و بسته بندی و اسباب کشی در زعفرانیه تهران آماده ارائه سرویس های اسباب کشی، حمل لوازم و اثاثیه منزل، بسته بندی وسایل و اثاثیه منزل و یا حمل و نقل لوازم خاص در منطقه زعفرانیه و مناطق اطراف مانند تجریش، الهیه، گیشا، ولنجک، و غیره می باشد.

بهترین باربری و اتوبار زعفرانیه

توجه داشته باشید که باربری در زعفرانیه جا به جا بار به عنوان یکی از بهترین باربری های تهران بوده و خدمات بسیاری را در سطح شهر تهران و کل کشور ارائه می دهد. اتوبار زعفرانیه با استفاده از مدرن ترین و بهترین وسایل حمل و نقل سعی بر آن دارد تا در کم ترین زمان ممکن وسایل مورد نیاز شما را جا به جا کند. اگر شما نیز به دنبال یکی از معتبرترین و بهترین اتوبار ها هستید تا وسایل شما را از یک منطقه ای به منطقه دیگر انتقال دهید می توانید هم اکنون با همکاران ما در باربری زعفرانیه در تماس باشید و خدمات مورد نظر خود را رزرو کنید.

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری زعفرانیه

وقت طلا است و ما این را میدانیم. برای بسته بندی اثاثیه منزل خود در محدوده زعفرانیه با شماره 1777 باربری زعفرانیه تماس بگیرید تا پرسنل حرفه ای و آموزش دیده در کمترین زمان اثاث شما را به صورت حرفه ای و مطمئن بسته بندی نمایند و به محل مورد نظر شما انتقال بدهند.

خدمات تخصصی باربری زعفرانیه جابه جا بار :

 

ما در باربری زعفرانیه انتخابهای مختلفی را برای شما بر حسب نیازتان فراهم نموده ایم و در واقع خدمات خود را بصورت کامل بر اساس تصمیم شما سفارشی نموده ایم. شما می توانید خدمات باربری و اثاث کشی خود را به ما بسپارید یا اینکه خدمات بسته بندی خود را نیز که شاید برای شما سخت باشد را نیز از ما بخواهید که انجام دهیم. یکی از توصیه های مهم پیش از شروع سفر این است که حتما ماشین باربری از نظر نقص فنی معاینه گردد و در صورت وجود مشکلی خاص حتما باید آن مشکل رفع گردد و سپس بارگیری لوازم و اثاثیه منزل صورت گیرد. اطمینان از سلامت خودرو برای ایمنی اثاثیه در حین باربری تهران به شهرستان اهمیت زیادی دارد از این رو اگر حتی ماشین شما به ظاهر مشکلی ندارد اما برای اطمینان بیشتر قبل از حمل اثاثیه به شهرستان حتما به مراکز معاینه فنی مراجعه نمایید. اتوبار زعفرانیه همواره با دارا بودن مکانیک های زبده به صورت مداوم تجهیزات باربری خود را چک نموده و از لحاظ نقص فنی آنها را کامل بررسی می نماییم.

برای ارتباط از طریق سایت باربری زعفرانیه میتوانید با ما در ارتباط باشید:


https://bit.ly/2om2yhT

https://jabejabar.com/packing-and-moving-in-zafaraniyeh/

 

جابجایی و باربری وسایل و اثاث سنگین در زعفرانیه

اتوبار زعفرانیه با استفاده از وانت ها و کامیون های متعدد می تواند وسایل و اثاثیه مشتریان خود را به هر نقطه ای از شهر یا شهرهای دیگر ارسال کند هم چنین همکاران ما می توانند بسته بندی های لازم را نیز انجام داده و با استفاده از وسایل و تجهیزات به خصوص مانع از شکستگی و خراب شدن اثاثیه شما شوند. وسایلی مانند حمل گاوصندوق، حمل یخچال ساید باید ساید، حمل پیانو و غیره.

کمترین نرخ کرایه و قیمت باربری در زعفرانیه

به دلیل داشتن تعداد زیاد از انواع خودرو های مجهز کمترین تعرفه و نرخ کرایه در محدود زعفرانیه تهران را از ما بخواهید. خودرو های ما فاصه کمی با شما دارند و از این نظر هم می توانیم خدمات خود را با کرایه کمتری به شما ارائه نماییم.

کارگران حرفه ای باربری در زعفرانیه

امروزه باربری های و اتوبارها نقش بسیار حساس و مهمی را در زندگی روزمره افراد ایفا می کنند. افراد بسیار زیادی در طول سال به دنبال اسباب کشی از ساختمان به ساختمان دیگر هستند که البته امروزه بسیاری از شرکت های نیز تغییر مکان می دهند و همه این جا به جایی ها نیازمند باربری های بسیار حرفه ایمنی باشد که کمترین خسارت در حین این نقل و انتقال صورت بگیرد. ما با داشتن کارگران قدرتمند و متخصص کیفیت باربری و اسباب کشی شما را تضمین می کنیم.

باربری زعفرانیه زیر نظر اتحادیه اتوبار ها

فعالیت و خدمات ما در باربری زعفرانیه زیر نظر اتحادیه اتوبار ها می باشد و کلیه مجوزات قانونی برای خدمات خود را از مراجع مربوطه دریافت کرده تا مشتریان محترم با خیال راحت از سرویس های ما بهره مند گردند.

شماره تماس باربری زعفرانیه :


1777

بدون پیش شماره در تهران


۴۴۳۲۴۰۵۰
۴۴۷۴۱۹۶۶
۴۴۶۰۱۵۷۲

02188372002

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مهر ۹۸ ، ۱۳:۰۱
اخبار فوری فوری
شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۵ ب.ظ

جزئیات جدید از حذف یارانه

سخنگوی ستاد حذف یارانه با تشریح نحوه راه‌اندازی این ستاد گفت: ستاد تبصره ۱۴ رئیس نداشته اما دستگاهها به‌صورت هماهنگ وظایف خود را ایفا می‌کنند، همچنین بعد از حذف مرحله اول تعدادی از یارانه‌بگیران، نرخ اعتراض در دفاتر پیشخوان کمتر از ۱۰درصد بوده است.

حسین میرزایی در گفتگو با تسنیم، با بیان اینکه، یک مطالبه ملی برای حذف یارانه نقدی افراد ثروتمند شکل گرفته و تکلیف قانونی نیز برای این موضوع در تبصره 14 قانون بودجه گنجانده شده، گفت: بعد از تصویب تبصره 14 قانون بودجه در مجلس، آیین‌نامه اجرایی آن در دولت مصوب شده و نقش دستگاه‌های مختلف برای حذف یارانه نقدی ثروتمندان مشخص شده است. اخبار فناوری

به‌گفته میرزایی، وظایف دستگاههای مختلف از جمله سازمان هدفمندی یارانه‌ها و وزارت کار در این ستاد مشخص شده است، بر این اساس، فرایند شناسایی خانوارهای ثروتمند با وزارت کار، اطلاع‌رسانی به‌عهده وزارت ارتباطات، ساماندهی مراجعات مردم با وزارت کشور و دفاتر پیشخوان دولتی و در نهایت واریز، قطع یا برقراری مجدد یارانه نقدی به‌عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها خواهد بود.

ستاد حذف یارانه رئیس ندارد

این مقام مسئول در پاسخ به سؤالی درباره نحوه تشکیل ستاد تبصره 14 و ابهامات مطرح‌شده، گفت: نمایندگان دستگاه‌ها از جمله سازمان هدفمندی در جلسات این ستاد حاضر شده‌اند.

میرزایی ادامه داد، سخنگوی ستاد نیز طی هماهنگی صورت‌گرفته بین شورای اطلاع‌رسانی دولت و وزارت کار انتخاب شده است.

وی افزود، ستاد تبصره 14 قانون بودجه با هدف هماهنگی بین دستگاههای مورد اشاره تشکیل شده و در حال حاضر در این ستاد فردی به‌عنوان رئیس حضور ندارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه "در یک روز با چند هزار تماس مردمی برای شفاف‌سازی طرح حذف یارانه‌ها مواجه بوده‌ایم"،‌ گفت: بعد از قطع دور اول یارانه افراد متمول، یک سری اشکال و اختلال در سازمان هدفمندی یارانه‌ها ایجاد شده بود که با همراهی این سازمان مجدداً پیامک به تعدادی از خانوارها ارسال شد.

وی با ابراز اینکه ستاد تبصره 14 رئیس نداشته اما دستگاهها به‌صورت هماهنگ وظایف خود را ایفا می‌کنند، گفت که همچنین بعد از حذف مرحله اول تعدادی از یارانه‌بگیران، نرخ اعتراض در دفاتر پیشخوان کمتر از 10 درصد بوده است.

میرزایی با اعلام اینکه هم‌اکنون سه تیم پایش و نظارت برای اجرای حذف یارانه ثروتمندان و پاسخگویی به مردم در ستاد تشکیل شده است، گفت: در موضوع سازمان هدفمندی نیز یک مشکل فنی ایجاد شده بود و سازمان هدفمندی یارانه‌ها نیز همکاری لازم را در این خصوص اعمال کرد تا از این مرحله نیز عبور کنیم.

پیش‌بینی صرفه‌جویی گسترده در پرداخت یارانه نقدی تا پایان سال

این مقام مسئول تأکید کرد که در صورتی که این طرح به همین سرعت پیش برود در پایان سال حداقل 7 هزار میلیارد تومان در منابع در نظر گرفته‌شده برای پرداخت یارانه نقدی صرفه‌جویی خواهد شد.

وی افزود: به‌دنبال آن هستیم تا مبالغی که از محل قطع یارانه نقدی برای دولت ایجاد می‌شود، شناسنامه‌دار شود و به‌صورت "بدون حساب و کتاب" توزیع و مصرف نشود.

میرزایی با تصریح به اینکه در حال حاضر در ستاد تبصره 14 اختلافی بین دستگاههای مجری ایجاد نشده است،‌ تأکید کرد، تیمهای مختلفی برای پاسخگویی و پایش از جمله تیم کارشناسی و شناسایی، تیم پاسخگویی در سامانه به مردم و تیم پایش عملکرد دفاتر پیشخوان دولت تشکیل شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مهر ۹۸ ، ۱۲:۰۵
اخبار فوری فوری
سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۸، ۰۲:۱۹ ب.ظ

شورای سیاست گذاری

شورای سیاستگذاری مسابقه عکس مردمی «وقت زندگی» (عکاسی از پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها) معرفی شدند.

به گزارش  به نقل از روابط عمومی رویداد، مرکز خدمات جامع روزانه سالمندان وقت زندگی برگزارکننده مسابقه عکسی مردمی «وقت زندگی»، شورای سیاستگذاری این مسابقه را معرفی کرد.

حسین محجوبی، اسرافیل شیرچی، محمدجواد فاطمی، فرهاد بوترابی، زهره آشوری و محمد حمزه‌ای اعضای شورای سیاستگذاری مسابقه عکس «وقت زندگی» هستند.

این مسابقه از سوی مرکز خدمات جامع روزانه سالمندان وقت زندگی برگزار خواهد شد و فراخوان مسابقه در چند روز آینده اعلام می شود.



خبر فوری 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مهر ۹۸ ، ۱۴:۱۹
اخبار فوری فوری
سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۹ ق.ظ

واریز سود سهام عدالت آغاز شد

سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد: تاکنون مبلغ ۳۹۵۶ میلیارد تومان به حساب بیش از ۴۱ میلیون نفر از مشمولان طرح سهام عدالت که شماره شبای بانکی خود را اعلام کرده بودند، واریز شده است.

گسترش نیوز، در راستای اجرای مصوبات شورای‌عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی سازمان خصوصی‌سازی پس از راه‌اندازی سامانه الکترونیکی سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir اقدام به دریافت شماره شبای بانکی مشمولان از طریق سامانه مذکور کرد که بر این اساس فرآیند توزیع سود سهام عدالت میان مشمولان تسهیل و واریز سود شرکت­های سرمایه‌پذیر برای سهامداران امکانپذیر شد؛ به نحوی که در شهریورماه سال ۱۳۹۷ مبالغ سود سال‌های مالی ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ برای نخستین بار به حساب مشمولان واریز شد.

sahameedalat9.jpg

 این در حالی است که فرآیند توزیع سود سهام عدالت همچنان توسط این سازمان پیگیری می‌شود و ویژگی مهم این کار که آن را از تمامی کارهای بزرگ مشابه انجام شده در کشور متمایز می‌کند آن است که سود تخصیصی از محل یک ثروت با درآمد دائمی و نه از محل درآمد بیت المال میان اقشار آسیب پذیر توزیع می‌شود و سود تخصیصی نیز به حساب تک تک افراد مشمول و نه به حساب سرپرست خانوار واریز می‌گردد. همچنین بخش زیادی از این سود به حساب افراد نیازمند واریز می‌شود و نه به حساب تک تک افراد جامعه.

 علاوه بر این به منظور پرداخت مبلغ ۴۶۶۰ میلیارد تومان سود تخصیصی شرکت‌های سرمایه پذیر بابت عملکرد سال ۱۳۹۶ تاکنون مبلغ ۳۹۵۶ میلیارد تومان توسط سازمان خصوصی‌سازی به حساب بیش از ۴۱ میلیون نفر از مشمولان طرح سهام عدالت که شماره شبای بانکی خود را اعلام کرده بودند، واریز شده است.

 لازم به ذکر است برای هر مشمول دارای یک میلیون تومان سهام حدود ۱۷۵ هزارتومان سود از محل عملکرد سال مالی ۱۳۹۶ واریز شده است که این مقدار در سال ۱۳۹۵ حدود ۱۵۰ هزار تومان بوده است و این موضوع حکایت از رشد ۱۶ درصدی پرداخت سود سهام عدالت دارد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مهر ۹۸ ، ۱۱:۴۹
اخبار فوری فوری