اخبار اقتصادی فوری

اخبار فوری و لحظه ای اقتصادی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار اقتصادی فوری

اخبار فوری و لحظه ای اقتصادی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۴۶ ب.ظ

وقتی یک خودرو لوکس جان آدمی را ارزان می‌کند

وقتی یک خودرو لوکس جان آدمی را ارزان می‌کند


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با روندی که در وضع تعرفه، حقوق گمرکی و قیمت‌گذاری خودروهای وارداتی وجود دارد به نظر می‌رسد جان انسان‌ها در خیابان‌ها و معابر شهر هیچ ارزشی ندارد.

محمدرضا منصوری در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: بسیاری از شرکت‌های بیمه‌ای نمی‌توانند کل خسارت وارده به خودروهای وارداتی بیمه شده را جبران کنند چون هم قیمت‌هایشان بسیار بالا و غیرواقعی است و هم تعداد تصادفات افزایش چشمگیری یافته است.

نماینده مردم ساوه در مجلس ادامه داد: دیه انسان کامل حدود 250 میلیون تومان و قیمت یک پورشه یا فراری وارداتی بیش از 4 میلیارد تومان است. به نظر شما اگر راکب خودرو یا موتورسیکلتی در شرایط خاصی در زمان تصادف بین برخورد با این خودروی فوق لوکس و یک عابر پیاده سر دو راهی قرار بگیرد، چه تصمیمی خواهد گرفت؟  به نظر می‌رسد در چنین شرایط سختی حتی ممکن است از ترس خسارت‌های مالی سنگین ناشی از تصادف با پورشه دچار خطای بزرگ‌تر شود و جان یک انسان بیگناه را بگیرد.

ادامه مطلب
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۹
اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی