اخبار اقتصادی فوری

اخبار فوری و لحظه ای اقتصادی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار اقتصادی فوری

اخبار فوری و لحظه ای اقتصادی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۴:۲۵ ب.ظ

استارت‌آپ‌ها چقدر در اشتغال موثر بودند؟



ایسنا/

نایب رئیس کمیسیون جوانان، کار آفرینی و کسب و کارهای نوین معتقد است: کسب و کارهای نوین و استارت‌آپ‌ها نقش موثری در ایجاد اشتغال داشته‌اند و کسب و کارها با جذب نیروهای تحصیل کرده می‌توانند بخش مهمی از مسئله اشتغال را حل کنند.

افشین کلاهی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: باید به این نکته توجه داشته باشیم که کسب و کارهای جدید ضمن آنکه تولید و ایجاد اشتغال می‌کند روش زندگی را هم تغییر می‌دهند و برای مردم رفاه به همراه می آورند.

وی افزود: امروز می‌بینیم که کسب وکارهای جدی شغل‌های زیادی ایجاد کرده‌اند و استارت‌آپ‌های کوچک توانسته‌اند به شرکت‌های بزرگ تبدیل شوند و هر روز هم خدمات تازه‌ای ارائه دهند و افراد جدیدی را استخدام کنند.

نایب رئیس کمیسیون جوانان، کار آفرینی و کسب و کارهای نوین ادامه داد: از سوی دیگر شرکت‌های که در حوزه دانش بنیان فعالیت می‌کنند در جذب نیروهای تحصیل کرده موفق عمل کردند که این موضوع یکی از نکات مثبت برای این شرکت‌ها بوده است، چراکه امروز دقیقا مشکل اصلی ما اشتغال نیروهای تحصیل کرده است تا نیروهایی که تحصیلات پایین تری دارند.


ادامه خبر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۲
اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی