اخبار اقتصادی فوری

اخبار فوری و لحظه ای اقتصادی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار اقتصادی فوری

اخبار فوری و لحظه ای اقتصادی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

سیاست های مبتنی بر پس انداز دولت یازدهم در بخش مسکن توانسته پاسخ گوی نیاز مصرفی قشر متوسط در بازار باشد و با ارتقای قدرت خرید مردم، خانه های کم متراژ زودتر به رونق رسیدند.

سیاست های مبتنی بر پس انداز دولت یازدهم در بخش مسکن توانسته پاسخ گوی نیاز مصرفی قشر متوسط در بازار باشد و با ارتقای قدرت خرید مردم، خانه های کم متراژ زودتر به رونق رسیدند. تخلیه حباب تورم در بخش مسکن یکی از سیاست های دولت یازدهم بود که با اجرای سیاست های ضد سوداگری در این حوزه، قیمت مسکن در طول چهار سال گذشته تنها 10 درصد افزایش یافت. این در حالی است که نرخ ها در این بازار در طول دولت نهم و دهم چیزی بیش از 500 درصد رشد پیدا کرده بود.

در کنار تخلیه حباب تورم از این حوزه که البته رکود چند ساله در این امر موثر بوده، دولت اقدام به افزایش قدرت خرید مردم مبتنی بر پس انداز کرد تا همزمان با بالا بردن قدرت خرید، بازار مسکن بدون تورم وارد دوره رونق شود. ارائه تسهیلات 80 میلیون تومان و 160 میلیون تومانی با سود بانکی زیر 10 درصد از جمله اقدامات دولت یازدهم برای ارتقای قدرت خرید متقاضیان مسکن  بوده است.


ادامه خبر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۸
اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی