اخبار اقتصادی فوری

اخبار فوری و لحظه ای اقتصادی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار اقتصادی فوری

اخبار فوری و لحظه ای اقتصادی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به افزایش نگران کننده مصرف بنزین در کشور گفت: چنانچه نتوانیم این روند صعودی مصرف را کنترل کنیم، دولت و مجلس باید مصوباتی در خصوص تغییر قیمت یا سهمیه بندی داشته باشند.

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از خبرگزاری صدا و سیما منصور ریاحی گفت: میزان مصرف بنزین در فروردین 96 در مقایسه با فروردین پارسال هشت درصد رشد داشت، این آمار در اردیبهشت ماه در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل 8.6 درصد افزایش داشته است.


وی ادامه داد: در خرداد به علت مصادف بودن با ماه مبارک رمضان این رشد مصرف 4 و هفت دهم درصد بود اما مصرف بنزین در تیرماه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 12 و شش دهم درصد رشد را نشان می دهد.


مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: در تیرماه به دلیل آغاز فصل مسافرت‌ها و با توجه به افزایش مصرف بنزین روزانه 84 میلیون لیتر بنزین مصرف می شود که در مقایسه با تیر سال گذشته 10 میلیون لیتر بیشتر است.


ادامه خبر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۳۰
اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی