اخبار اقتصادی فوری

اخبار فوری و لحظه ای اقتصادی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار اقتصادی فوری

اخبار فوری و لحظه ای اقتصادی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

د
چند روزی است که عده ای از سپرده گذاران موسسات مالی روبروی ساختمان قوه قضاییه در بلوار کشاورز تحصن کرده اند تا صدای آنها به گوش مسئولین برسد. یکی از سپرده گذاران معتقد است بعضی ها دوست ندارند سریع به این پرونده رسیدگی شود.

بحث موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز همچنان داغ است این درحالی است که این موسسات مالی و اعتباری از بانک مرکزی مجوز فعالیت اقتصادی گرفته بودند.

خبرنگار خبر فوری با حضور در جمع سپرده گذاران متحصن روبروی قوه قضاییه با آنها در خصوص مشکلاتشان صحبت کرد.

یکی از سپرده گذاران در خصوص نحوه ارائه مجوز این موسسات مالی به خبرنگار خبر فوری گفت: همه موسسات مالی که مشکلاتی برای سپرده گذارانشان ایجاد کرده اند در لیست بانک مرکزی به عنوان موسسات مالی دارای مجوز وجود داشتند. این درحالی بود که موسساتی که در آن زمان غیر مجاز بودند الان مجوز گرفته اند و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند.

مصطفی احمد پناه، نماینده سپرده گذاران ثامن، در خصوص علت تحصن روبروی قوه قضاییه به خبرنگار خبر فوری گفت: ما اینجا تحصن کردیم تا صدایمان را به مسئولین برسانیم. من نماینده مال باختگان ثامن هستم و از مسئولین قوه قضاییه تقاضا دارم تا به این پرونده رسیدگی کنند.


ادامه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۴
اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی