اخبار اقتصادی فوری

اخبار فوری و لحظه ای اقتصادی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

اخبار اقتصادی فوری

اخبار فوری و لحظه ای اقتصادی ایران و جهان از 60 منبع معتبر داخلی و خارجی

سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۵۷ ق.ظ

خودروی ایرانی «سایپا- سیتروئن» رونمایی می شود

                         این خودرو با موتورهای مختلفی مانند موتور 3 سلیندربنزین سوز، موتور دیزلی و موتور 1.2 لیتری توربو شارژ به بازار اروپا عرضه می شود.

به گزارش سایت مشهد فوری، شرکت مشترک سایپا - سیتروئن که در سایت تولیدی کاشان واقع شده در اولین خودروهایی که بنا دارد به ایران عرضه کند رونمایی از سیتروئن C3 را در دستور کار خود قرار داده است اما این خودرو در دنیا در 2 نمونه تولید می شود که یک نمونه آن سیتروئن C3 XR بوده که خودرویی کراس اوور و مشابهه پژو 2008 است که اولین بار در نمایشگاه خودروی پکن در سال 2014 رونمایی شد و مشخصا برای بازار های شرق آسیا از جمله چین هدف گذاری و توسط مشارکت سیتروئن و ودانگ فنگ عرضه و تولید می شود.

نمونه ایی از خودرو سیتروئن C3 XR که در نمایشگاه های خودرویی در کشور که از سوی سایپا به نمایش در آمد اما نمونه دیگری از این خودرو نیز تولید می شود که مختص بازار اروپا تولید شده و در نمای ظاهری نیز کمی تفاوت هایی با مدل C3 XR دارد.
شرکت سایپا در نمایشگاه های خودرویی که د شهرهای مختلف برگزار شده بود معمولا نمونه سیتروئن C3 XR را در معرض نمایش عمومی قرار داده بود. سیتروئن C3 XR دارای وزنی معادل ۱۲۷۰ کیلوگرم است و طول آن ۴۲۶۲ میلی‌متر بوده و ارتفاعی برابر با ۱۵۵۷ میلی‌متر دارد و به موتور توربو شارژ ۱۶۰۰ سی‌سی که توانایی تولید ۱۶۵ اسب بخار را دارد نیز مجهز است.


ادامه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۳۰
اخبار فوری فوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی